..

..
Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Κτίζοντας ένα χωριό... Είναι ο τίτλος της Όστριας …………για να επιστέψουμε στην Παράδοση μας θα λέγαμε Εμείς.


Πριν ένα χρόνο άρχισε το κτίσιμο του χωριού μου...Σίγουρα ο χρόνος που χρειάζεται για να τελειώσει ένα τέτοιο υφαντό είναι πολύ μικρότερος...Όμως εγώ δυστυχώς κινούμαι με ρυθμούς χελώνας...Αρνούμαι να πιεστώ σε πράγματα που τα κάνω από αγάπη και...κάπως σαν ... ψυχοθεραπεία...Έτσι,λοιπόν,ξεκίνησε το δικό μου χωριό...βγαλμένο μέσα από τη φαντασία μου,παιδικό σχεδόν...

από :  Εδώ  


...και αργά αργά άρχισε να μεγαλώνει...
...τα σπιτάκια του να πληθαίνουν...
...μπήκαν και τα θεμέλια της εκκλησίας...
...λίγο έντονο το χρώμα της,αλλά πάντα η εκκλησία ξεχώριζε σε ένα χωριό,έτσι και στο δικό μου...
...πήρε ύψος...
...κι ακόμα λίγο ώσπου να φανεί ο ουρανός..... 
...έχει φεγγάρι σήμερα... 
 ...νομίζω αρκετά με τον ουρανό...
...σχεδόν έτοιμο...μεγάλο ρόλο θα παίξει και η κορνίζα...όταν την αποκτήσει θα κάνει εμφάνιση...πανηγυρική...
...και για όσους βιάζονται μερικές φωτογραφίες για την απλή ύφανση σε ρίγες...Η τεχνική είναι απλή...ένα νήμα πιάνω ένα αφήνω....Και στην επιστροφή το ίδιο με τα αντίθετα νήματα...
...καληνύχτα εύχομαι...έχει δροσούλα έξω...τα τριζόνια τραγουδούν τον έρωτά τους...το μέσα δεν αντέχεται...