Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Μαρμελάδα πορτοκάλι!


Τι μ' έπιασε εχθές ,η χαρά της κουζίνας !!!
Εδώ και πολλές μέρες μου καρφώθηκε στο μυαλό το λικεράκι πορτοκάλι της HFL όπως και το λικεράκι μανταρίνι της .Ναι......αλλά οι ποσότητες ,μου φάνηκαν μικρές της αφεντιάς μου κι έτσι έκανα τις διπλάσιες ποσότητες ,για να μην πω τις τριπλάσιες .Αφού λοιπόν τα τακτοποίησα όλα -τα σχετικά με τα λικεράκια-,είδα εκείνα τα δίχως φορεματάκι πορτοκάλια και τα λυπήθηκε η ψυχή μου .
-Τι...να σας κάνω εσάς που μου περισσέψατε ;

Χμ.......ΜΑΡΜΕΛΑΔΙΤΣΑ......!
Έτσι λοιπόν ,ξεκίνησε η ιδέα .
ΥΛΙΚΑ
Ήταν περίπου δέκα πορτοκάλια σύν δύο με τη φλουδίτσα τους .Συνολικά η ψύχα -επειδή την ζύγισα- ήταν 1 1/2 του κιλού .
Η φλούδα δύο πορτοκαλιών ,σε μικρά κομμάτια
1 κιλό και 200 γρ. ,ζάχαρη
2 ξυλάκια κανέλα
1 βανίλια
3-4 βαζάκια γυάλινα απαραίτητα.....για την αποθήκευση της μαρμελαδίτσας

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Έβαλα πρώτα τις φλούδες από τα δύο πορτοκάλια να βράσουν και πέταξα το πρώτο νεράκι ,κατόπιν δεύτερη φορά να ξαναβράσουν ,πέταξα και το δεύτερο νερό και μία τρίτη και...τελευταία .Και αυτό ,για να μην είναι πολύ πικρές οι φλουδίτσες ,αλλά και να μαλακώσουν ελαφρά .Στη συνέχεια ,έβαλα τις βρασμένες φλούδες στο μούλτι και τις πολτοποίησα .Σε μεγάλη και βαθειά κατσαρόλα ,έριξα την ψύχα από τα πορτοκάλια ,αφού την ψιλοέκοψα σε μικρά κομμάτια και πρόσθεσα την ζάχαρη ,τον πολτό από τις φλούδες και τα δυο ξυλάκια κανέλα .Μόλις άρχισε να βράζει ,κατέβασα τη φωτιά στο μισό της περίπου και περίμενα να ξαφρίσω, αλλά περίμενα...περίμενα και πουθενά αφρός .Συνήθως κατά τον πρώτο βρασμό ,αφρίζει .Αυτό όμως εχθές ,με ξεγέλασε και μ' έβαλε σε υποψίες ότι μπορεί και να ζαχαρώσει η μαρμελαδίτσα μου κατά τη διατήρησή της .Σκέφτηκα λοιπόν ,να ρίξω και τον χυμό από ένα λεμονάκι ,για να αποτρέψω το ζαχάρωμα....Άφησα τη μαρμελάδα ,περίπου 90 λεπτά της ώρας και προς το τέλος ,έριξα και τη βανίλια .*Εδώ ,θέλει λίγη προσοχή ,γιατί μας ξεγελάει η μαρμελάδα ,ότι είναι ακόμη νερουλή .Όχι όμως ,απλά...μας ξεγελά ,γιατί αν κρυώσει σίγουρα...θα πήξει .Την αφήνουμε να κρυώσει καλά ,στην κατσαρόλα και την μοιράζουμε μετά στα γυάλινα βαζάκια μας .
Κατά την ταπεινή μου άποψη ,νομίζω ότι δεν υπάρχει πιο νόστιμη......μαρμελάδα !!!
Αλλά εντάξει ,αυτά είναι......ανάλογα με τις ορέξεις του καθένα από εμάς .

Από το http://liantinaki1.blogspot.com/ κι Ευχαριστω πάρα πόλυ την Φίλη μου Λία γιά την προσφορά της.
nikolaos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)