Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΦΟΥΡΝΟΥ (ΠΛΑΚΙ)

Η σημερινή συνταγή είναι "της αρπαγής" από το site www.pirouni.gr της Ελένης Ψυχούλη και την έφτιαξε ο μάγειρας Μετζέλος Δροσόπουλος.
Η δική μου κατασκευή διαφέρει στο υπόθεμα του πιάτου. Ο μάγειρας έβαλε αρμιρίκια ζεματισμένα (προτείνει και βλίτα), ενώ εγώ έβαλα αντίδια ζεματισμένα για 3-4 λεπτά και αμέσως σε παγωμένο νερό και στράγγισμα, για να μείνουν καταπράσινα!
Τα "εύσημα" τα έδωσε ο τακτικός δοκιμαστής μου, η συμβία, λέγοντας με την πρώτη πηρουνιά "Γεια στα χέρια σου, πολύ νόστιμα".
Και αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα
 Υ Λ Ι Κ Α
1 κιλό Σαρδέλες φιλεταρισμένες (εδώ είναι ο μεγαλύτερος κόπος)
2 Κρεμμύδια σε ροδέλλες (φροντίζουμε να κόψουμε ολόκληρο το κρεμμύδι χωρίς να διαλυθούν οι ροδέλλες)
3 ώριμες Ντομάτες ξεφλουδισμένες σε ροδέλλες
2 σκελίδες Σκόρδο σε κομματάκια
Ρίγανη
Ελαιόλαδο Έξτρα Παρθένο
1 Λεμόνι κομμένο σε λεπτές ροδέλλες και κάθε ροδέλλα σε τέταρτα
Αλάτι-Πιπέρι.
η συνέχεια Εδώ  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)