Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Αχιβαδούλες με τυρί!


Υλικά:
250 γραμ. αχιβαδούλες (έχω προτίμηση στις πολύχρωμες ιταλικές, αλλά δεν είχα στο σπίτι) ή άλλου είδους πάστα
350 γραμ. γάλα εβαπορέ
1/2 φλιτζάνι πλήρες γάλα
1/2 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος
2 κουταλιές λιωμένο βούτυρο
2 αυγά, χτυπημένα
1 1/2 φλυτζάνι ψιλοκομμένο τυρί τσένταρ
1/2 κουτ. γλυκού άσπρο πιπέρι
1/4 φλυτζ. τριμμένη παρμεζάνα
Εκτέλεση:
Βράζουμε αρκετή ώρα πριν τα ζυμαρικά (σχεδόν al dente, αφού θα τα ψήσουμε κιόλας). Κρατάμε ένα φλυτζάνι από το νερό που βράσαμε την πάστα πριν αδειάσουμε την κατσαρόλα. Στραγγίστε τα ζυμαρικά και αδειάστε τα σε μια κεραμική γάστρα. Προσθέστε το γάλα εβαπορέ, το πλήρες γάλα μαζί με την κρέμα γάλακτος, το βούτυρο, τα αυγά, το πιπέρι και το 1 φλυτζάνι cheddar. Ανακατέψτε καλά κουνώντας το σκεύος. Αν τα υγρά δεν καλύπτουν τα ζυμαρικά, τότε προσθέστε το υγρό που φυλάξατε από το βράσιμο, ώστε να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος τους. Ρίξτε και το υπόλοιπο 1/2 φλυτζάνι cheddar με την παρμεζάνα. Βάζετε το σκεύος στο φούρνο σε χαμηλή θερμοκρασία (εγώ έχω φούρνο φυσικού αερίου, οπότε δεν σας λέω θερμοκρασία για να μην σας μπερδέψω) για 2 1/2 ώρες. Το σερβίρετε ζεστό!
Επειδή, μου αρέσουν τα μανιτάρια, καμμιά φορά τα προσθέτω, επιπλέον.
Καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)