..

..
Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Καττιμέρι για 4 φύλλα!

 

            Υλικά:
            3 ποτήρια αλεύρι
            1 φλυτζανάκι λάδι για ρίζιασμα
            2 κουταλάκια Β.Ρ.

            Υλικά για το συρόπι:
            1½ ποτήρι ζάχαρη
              ποτήρι νερό
            λίγο ροδόσταγμα

            Εκτέλεση:
            Το ζυμώνουμε με όσο νερό συκώσει και το ανοίγουμε σε 4 φύλλα, το αλοίφουμε με
            λάδι και στρώνουμε αμύγδαλα που τα έχουμε κοπανισμένα με λίγη κανέλλα και
            ζάχαρη. Τα βάζουμε σε βουτυρωμένο pyrex (πάϊρεξ) και τα ψύνουμε. Οταν τα
            βγάλουμε από το φούρνο τους βάζουμε το συρόπι που το έχουμε κρύο.


Αυτό το γλυκό δεν το ξέρω καθόλου δεν έχω λοιπόν καμία φωτογραφία του, σας το αναρτώ όπως μου το έστειλε η Συνεργάτιδα μας Διαχειρίστρια του http://delfinaki-sunset.blogspot.com/
που τη συνταγή την έχει από  Μητέρα της.
nikolaos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)