Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Μελιτζάνες φούρνου με τυριά!

Οφείλω να το ομολογήσω... λατρεύω το καλοκαίρι!!! Και δεν έχω παράπονο, συνήθως κι εκείνο μου ανταποδίδει την αγάπη μου!!! Τα καλοκαίρια από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν όμορφα, με εξαίρεση ένα!!! Ένα όμως είναι πολύ λίγο για να αλλάξεις άποψη...
Καλοκαίρι πήγαινα και πηγαίνω στο χωριό της μαμάς μου, καλοκαίρι δεν έχω ή έχω λίγα μαθήματα και άρα ...χαλαρώνω, καλοκαίρι φορώ τα ρούχα που λατρεύω περισσότερο, καλοκαίρι ξενυχτάω πιο εύκολα και, αν και ξυπνάω το ίδιο νωρίς το πρωί (κάτι που το σιχαίνομαι από τα μικράτα μου) είναι ήδη μέρα και μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο. Να πω κι άλλα;;; Λατρεύω, κυριολεκτικά, τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά και ...απομακρύομαι διακριτικά από το κρέας αλλά κι εκείνα τα φρουτογλυκά, ελαφρά και δροσερά... με ξετρελλαίνουν!
Η Συνέχεια της συνταγής εδώ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)