Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο vnikolaos@in.gr κι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.

Και τώρα θα περάσουμε στο nikolaos921@yahoo.gr για περισσότερο χώρο.

Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

Άσε για λίγο το κρέας στην άκρη - Αυτές οι τροφές είναι εξίσου πλούσιες σε πρωτεΐνη.


Οι πιο υγιεινές και νόστιμες πηγές πρωτεΐνών που θα σου δώσουν την απαραίτητη ποσότητα, χωρίς να σε επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες...


Εχουμε ξαναπεί (αλλά θα το ξαναπούμε) πως μια ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιέχει τα πάντα. Κάθε διατροφικό σύμπλεγμα - πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά- είναι απαραίτητο για τη σωστή συνολική λειτουργία του οργανισμού μας.

Κι ενώ έχουμε μιλήσει για τη ζωτική σημασία των υδατανθράκων (των καλών εννοούμε πάντα), αλλά και των λιπαρών (τα οποία δεν πρέπει επουδενί να αποκλείετε από τη διατροφή σας), σήμερα μαζευτήκαμε εδώ για να μιλήσουμε για τις πρωτεΐνες και τις βασικότερες πηγές τους.

η συνέχεια Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)