Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Ιδέες για πρωινό!


Τα παιδιά πρέπει να μάθουν από πολύ μικρή ηλικία να τρώνε ένα υγιεινό πρωινό. Δυστυχώς όμως, λόγω έλλειψης χρόνου, οι περισσότεροι γονείς το προσπερνάμε με αποτέλεσμα να μην παίρνουν τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που πρέπει.

Μερικές ιδέες για πρωινό είναι:

Δημητριακά με γάλα
Ψωμί τόστ με τυρί και γαλοπούλα και χυμό
Μπάρα δημητριακών
Γιαούρτι
Ψωμί με βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα
Σπιτικό κέικ
Ρυζόγαλο
Γάλα και Κουλουράκια
Γάλα και μπισκότα
Αυγά βραστά ή τηγανιτά
Φρουτοσαλάτα.

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίες οι ιδέες για πρωινό και μου άρεσε και η εναλλαγή τους για να έχουμε ποικιλία! εγώ έχω να προσθέσω το κουλούρι θεσσαλονίκης γεμιστό με τυρί κρέμα γαλοπούλα και ντομάτα!! είναι τέλειο!Εγώ παραγγέλνω 2-3 φορε΄ς την εβδομάδα κουλούρι θεσσαλονίκης από εδώ https://www.everest.gr/koulouria-kritsinia/ γιατί είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου και μου το φέρνουν με delivery σε 10 λεπτά για να μην βγαίνω έξω! Στύβω και εναν δυναμωτικό χυμό πορτοκάλι και με κρατάει μέχρι το μεσημέρι χωρίς να πεινάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)