Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΦΑΣΟΛΑΔΑΣ και άλλα τινά!!!

από: Εδώ
 
Τα διαθέσιμα φασόλια Πρεσπών, περασμένης εσοδείας, ήταν λίγα, μόνο 143 γραμμάρια.
Η απόφαση για μια φασολάδα-σούπα, μαζί με τα υπόλοιπα συστατικά της, θα έδιναν 2 γερά πιάτα, ίσως και τρία.
Τα υλικά, στη μισή ποσότητα, σαν ΑΥΤΑ(κλικ), μπήκαν στην μικρούλα γάστρα.
Και, ώ του θαύματος, σε λιγότερη ώρα από την συνταγή, στέγνωσαν και απέμειναν έτσι όπως φαίνονται στην παρακάτω φωτό.

Επειδή όμως είμαι από τα παιδιά που δεν κωλώνουν σε κάτι τέτοια, άνοιξα ντουλάπια και τα συνοδεύω με:
Σαρδέλες Αιγαίου, πικάντικες, με πιπερίτσες
Με αντσούγιες Καλονής, σε βαζάκι
Με ραδίκια Ελληνικά (καλλιεργημένα βέβαια) με λαδολέμονο
Με τσίπουρο Μακεδονίας, δυστυχώς με γλυκάνισο, αραιωμένο με πάγο
και το στομάχι παραγέμισε, για σήμερα........
...........και αύριο.......Θεός γνωρίζει.  Έχω 20+ ώρες να το σκεφτώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)