Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Η ΚΙΜΑΔΟΠΙΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.

Την είχαν, λέει, σαν κύριο φαγητό και την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς έβαζαν και νόμισμα, με χειροποίητο φύλλο και σε στρόγγυλο ταψί "θηρίο", ψημένη στο φούρνο της περιοχής.
Τάδε έφη συμβία, για την κατασκευή της γιαγιάς της, από την μητέρα της, με καταγωγή από την Κλεισούρα Καστοριάς.
Εγώ όμως σήμερα τα ξεπέρασα αυτά και την έφτιαξα με έτοιμο φύλλο κουρού "Κανάκη" σε μικρό πυρεξάκι 20Χ30.  Πήρα όμως τα συγχαρίκια και το, περίφημο πλέον "γεια στα χέρια σου"!!
Το αποτέλεσμα

και η κατασκευή, πριν το πασπάλισμα με σουσάμι 
 και ψημένη, πριν να κοπεί
 Ο τρόπος της κατασκευής περιγράφεται ΕΔΩ (κλικ), με την μόνη προσθήκη 150 γραμμαρίων φέτας (γιδοτύρι για την ακρίβεια).
 Και η μανία μου για κοντινά πλάνα
Και όλα αυτά σε δύο ώρες, συνολικά.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)