Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΜΙΑ ΠΙΤΑ ΔΙΠΛΗ (παλιά απάτη....)

από : http://stamarstavros.blogspot.gr/2012/07/blog-post_14.html
Όταν μικρός (ναι, κι εγώ ήμουν κάποτε μικρός), σαν τα πιο πολλά παιδιά δεν έτρωγα "πρασινάδες, η μητέρα μου έκανε μια απατεωνία.  Έφτιαχνε μια πίτα μισή-μισή.

Η μισή με σπανάκι και η άλλη μισή με τυριά.
 

Σήμερα έκανα κι εγώ το ίδιο.  Επάνω με σπανάκι και λίγα τυριά και κάτω με τυριά μόνο.

Και τα δυο υλικά εμπλουτίστηκαν με σφιχτή μπεσαμέλ

Στο ίδιο ταψί
 
 

Αυτά (οι εικόνες εννοώ) μεγαλωώώώώνουν με απλό "κλικ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)