Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

"ΕΝΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ BLOG "

http://liantinaki2.blogspot.com/2009/07/blog-post.html


Οι κανόνες της βράβευσης είναι οι εξής:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs.
Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Σύμφωνα λοιπόν με τους κανόνες της βράβευσής ,(δεν ξέρω αν είναι αργά) ,ελπίζω πως .....όχι !

Θα ήθελα να βραβεύσω κι εγώ με τη σειρά μου ,τα εξής ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΑ BLOGS ,που κατά τη δική μου άποψη ,είναι γραμμένα με μεγάλη ευαισθησία ,δημιουργικά ,ενημερωτικά και με πολύ-πολύ μεράκι !

1.Δεν θα ξεχάσω ποτέ καλέ μου velvet2 ,την ευαισθησία σου.........! Σ'ευχαριστώ...! STAVENTO-ΑΠΑΓΚΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ

2. ΜΠΛΕ ΒΕΛΟΥΔΟ

3. ΑΝΟΙΓΜΑ ΨΥΧΗΣ

4. ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ

5. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ

6. ΑΚΡΙΤΑΣ

7. ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ

8. nautilus

9. bearpridehiv

10. Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ

11. ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΕΦΤΕΙ-ΠΕΦΤΕΙ

12. ΚΟΤΣΑΝΙ

13. ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ

14. violets with wind adove them
15. SMALL FISH IN THE SKY

Υ.Γ.
Τα 15 αξιαγάπητα blogs ,είναι και στα τρία μου blogs τα ίδια .Μου ήταν αδύνατον να βρω 45 φίλους με αξιαγάπητα blogs,όχι γιατί δεν υπάρχουν,αλλά θα έπρεπε να ασχοληθώ μία ολόκληρη εβδομάδα και ο χρόνος δεν μου το επιτρέπει αυτή τη στιγμή.Προσπάθησα,να βρω ανθρώπους,που δεν έχουν πάρει βραβεία μέχρι αυτή τη στιγμή,ελπίζω....να σκέφτηκα σωστά!!
Αναρτήθηκε από Λιάντα στις 8:21 πμ 2 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)