Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Ένα Βραβείο στο blog μας από την Λία του http://www.liantinaki2.blogspot.com.

Την καλημέρα μου!
Θα ήθελα να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια,για το blog,η αίσθηση της
γεύσης!
Πραγματικά,τυχαία πέρασα και στάθηκα και θα μείνω......να σας διαβάζω!
Λατρεύω την λαική μας παράδοση και τις γεύσεις αυτής.
Έτσι με όλη μου την καρδιά,θέλησα να σας χαρίσω ένα βραβείο,αυτό του πιο
αξιόλογου blog.
Aν θαλήσετε,μπορείτε να το παραλάβετε από το blog μου σκέψεις με
χρώμα.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Υ.Γ.
Αν θελήσετε κάποια πατροπαράδοτη συνταγή,έχω αναρτήσει κάποιες,όπως ο
τραχανάς,στο blog μου....
ποικιλία γεύσεων .



--
Λία

Γεια σου Λία :
Σ΄ Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το βραβείο σου.
Θα αναρτήσω τις πατροπαράδοτες συνταγές σας, κατόπι της δικής σας υπόδειξης.
Και πάλι σας Ευχαριστώ πολύ
nikolaos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)