..

..
Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Νηστίσιμο κέικ σοκολάτας!

 Μια συνταγή που υιοθέτησα εδώ και χρόνια από το παλιό hungry, ήταν η συνταγή της Ραλού, (η οποία έχει ένα μοναδικό τρόπο να περιγράφει) για κέικ σοκολάτας και μάλιστα νηστίσιμο. Έγινε από τα
αγαπημένα μου, αφενός μεν γιατί μπορούσα να χαρώ σοκολατογλυκό στη νηστεία, αφετέρου δε χρειαζόταν αυγά, κάτι που βόλευε όχι μόνο σε νηστεία, αλλά και σε περιόδους που δεν είχα αυγά στο ψυγείο και ήθελα κέικ. Αρέσει δε και στα παιδιά μου, οπότε γράφτηκε στις αγαπημένες συνταγές μου.
Ζήτησα την άδεια από τη Ραλού να ποστάρω το κέικ της.
Η Ραλού το λέει ενάρετο.
Εγώ το λέω κολασμένο. Γιατί; Γιατί πολλές φορές η ευχαρίστηση μέσα στη νηστεία, προκαλεί ενστάσεις. Για όσους νηστεύουν λοιπόν, για όσους αποφεύγουν τα αυγά, και για όλους όσους επιθυμούν, πάμε να φτιάξουμε το σοκολασμένο κέικ και ας το φάμε χωρίς ενοχές.

Σο-κολασμένο νηστίσιμο κέικ
Υλικά για το κέικ
2 και 1/2 φλυτζάνια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.
1 και 1/4 φλυτζάνι ζάχαρη.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)