Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Κολοκυθόπιτα γλυκιά...

από: http://vasanakia.blogspot.gr/2014/03/blog-post_5342.html

Από τις πιο αγαπημένες μου πίτες...ειδικά τις ημέρες της Σαρακοστής είναι αυτή η γλυκιά,νηστίσιμη κολοκυθόπιτα...Τη φτιάχνω ακολουθώντας κατά γράμμα τη συνταγή της μητέρας μου και της γιαγιάς μου...Οι κολοκύθες είναι πάντα πολλές στα αγροτικά σπίτια αφού έχουν το προτέρημα να διατηρούνται εκτός ψυγείου όλο το χρόνο...
Μια τέτοια κολοκύθα θα χρειαστεί να "θυσιάσετε"...(μεγάλη η σημερινή θυσία για εμένα αφού αυτή η κολοκύθα ήταν η αγαπημένη μου και την άνοιξα τελευταία και από ανάγκη... για να πάρω κυρίως τους σπόρους για το φετινό σπορείο)...Όμως το αποτέλεσμα αξίζει τη θυσία...
...ας αρχίσουμε,λοιπόν...Κόψτε την κολοκύθα σε κομμάτια...
...κρατήστε τους σπόρους της για την επόμενη φορά που θα σπείρετε...
...ξεπλένοντάς τους καλά και στεγνώνοντάς τους με επιμέλεια ώστε να μην μουχλιάσουν...
...κατόπιν τρίψτε την κολοκύθα...
...ρίξτε πάνω μία κουταλίτσα αλάτι...
...και μία χούφτα ρύζι καρολίνα και αφήστε τα στην άκρη για-τουλάχιστον-μισή ώρα...
...εν τω μεταξύ....ετοιμάστε τη ζύμη για τα φύλλα...Βάλτε τα υλικά σε λεκανίτσα(αλεύρι,λάδι,αλάτι και νερό) και ζυμώστε ώστε να έχετε μια μάλλον μαλακή ζύμη...
...χωρίστε την σε κομάτια και...αφήστε τα να..."ξεκουραστούν"...
...ξαναγυρίστε στην τριμμένη κολοκύθα και στύψτε την καλά ώστε να φύγουν όσο το δυνατόν περισσότερα υγρά...
...ρίξτε μέσα στη λεκάνη κανέλα(κι αν σας αρέσει βανίλια ή και ζάχαρη αν θέλετε την πίτα πολύ γλυκιά-εγώ την αφήνω με τη γλύκα της κολοκύθας και είναι καταπληκτική)...
...λαδώστε ένα ταψάκι...
...και ανοίξτε το δικό σας φύλλο...

...τινάξτε το ώστε να φύγει το περίσσιο αλεύρι...
...ρίξτε πάνω του μια κουταλιά ζάχαρη...
...λίγα τριμμένα καρύδια...
...λαδάκι...
...και το μείγμα της κολοκύθας με το ρύζι...
...κατόπιν τυλίξτε το φύλλο σε ρολό
...και τοποθετήστε το στο ταψί...
...συνεχίστε με τον ίδιο τρόπο έως ότου τελειώσουν όλα τα φύλλα...
...χαράξτε την πίτα...
...ρίξτε λαδάκι και ψήστε την στους 200 βαθμούς(κουζίνα γκαζιού)ή όπου ψήνετε όλες τις πίτες...
...όταν πάρει χρώμα βγάλτε την,αφήστε να κρυώσει και...απολαύστε την!!!!
Καλή επιτυχία...Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)