Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Φακές Μουτζέντρα (Φακορυζοπίλαφο)!


Κυπριακή Συνταγή

Υλικά :

200 γραμμάρια φακές
1 λίτρο νερό βρύσης
100 γραμμάρια ρύζι καρολίνα
1 λεμονί
1 κρεμμύδι ξερό μεγάλο τριμμένο στο τρίφτη
10 με 12 ελιές μαύρες σταφιδιασμένες
Ελαιόλαδο
Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση :


Καθαρίζουμε και πλένουμε της φακές.
Βάζουμε τις φακές σε μια κατσαρόλα με νερό, προσθέτουμε και το 1/2 από το χυμό του λεμονιού (το βάζουμε για να μην μαυρίσουν οι φακές)και τις βράζουμε για 10 λεπτά.
Μόλις βράσουν τις σουρώνουμε και πετάμε το νερό.
Ξαναβάζουμε τις φακές στην κατσαρόλα μας με 1 λίτρο νερό από τη βρύση, προσθέτουμε και το 1/2 από το χυμό του λεμονιού και τις ξαναβράζουμε μέχρι να βράσουν.
Κάνα 2 λεπτά πριν βράσουν οι φακές ρίχνουμε το ρύζι και χαμηλώνουμε τη φωτιά μας.
Μέχρι να βράσει το ρύζι μας κατά διαστήματα ανακατεύουμε, κι εάν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο νερό, για να βράσει το ρύζι μας και να γίνει πιλάφι.
Πριν να είναι έτοιμο το φαγητό μας, σ΄ ένα τηγάνι τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι τριμμένο στο τρίφτη με ελαιόλαδο μαζί με τις ελιές κι όταν είναι έτοιμα τα ρίχνουμε στο φαγητό μας, τα ανακατεύουμε και συνεχίζουμε το βράσιμο για 2 λεπτά και το κατευνάζουμε.

Σερβίρεται ζεστό καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη.
Αυτή την συνταγή την πήρα από την
κ. Ελένη Φιλιππίδου
Που είναι από την Κύπρο

Η φωτογραφία είναι από το Κοπιάστε .. στην Κουζίνα μου γιατί εγώ αυτό το φαγητό δεν το έχω κάνει ακόμη
You might also like:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)