Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο vnikolaos@in.gr κι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.

Και τώρα θα περάσουμε στο nikolaos921@yahoo.gr για περισσότερο χώρο.

Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Κριθάρι!

Το κριθάρι είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β9 (φολικό οξύ), ποτάσιου, φώσφορου και μαγνήσιου. Περιέχει, επίσης, σίδηρο και ασβέστιο. Μια μεγάλη δοσολογία από αυτά τα θρεπτικά συστατικά δεν είναι δυνατόν να παραχθούν στο σώμα (αν τρώτε πολύ κριθάρι) γιατί το κριθάρι περιέχει φολικό οξύ που δημιουργεί αδιάλυτα συστατικά, τα οποία δεν μπορούν να απορροφηθούν από τον οργανισμό. Επομένως, αν καταναλώσετε υπερβολικά μεγάλες ποσότητες κριθαριού, δεν σημαίνει ότι θα πάρετε και μεγάλες ποσότητες από τα θρεπτικά του συστατικά.
Το κριθάρι μπορεί να βοηθήσει στην παρεμπόδιση ασθενειών της καρδιάς, καθώς ενισχύει τη φυσιολογική λειτουργία της και σταθεροποιεί την πίεση του αίματος. Αν θέλετε να διευκολύνετε τον εμετό, πιείτε κριθαρόνερο που θα φτιάξετε αν σιγοβράσετε 1½ κουταλιά κριθάρι σε 1 λίτρο νερό για 10 λεπτά. Το κριθαρόνερο, όταν το πιείτε, μπορεί να σας βοηθήσει και στην κυστίτιδα. Το κριθαρόνερο μειώνει τα οξέα στη σπλήνα, αν το πίνετε 2 φορές την ημέρα για 1 μήνα. Κάντε μια σκόνη (κοπανίζοντας το κριθάρι σαν αλεύρι) για να μειώσετε τις φλεγμονές του δέρματος. Βάζετε τη σκόνη πάνω στην πάσχουσα περιοχή. Οι ηρεμιστικές ιδιότητες του κριθαριού μπορούν, επίσης, να συνδράμουν στις φλεγμονές του γαστρεντερικού, του αναπνευστικού και του ουροποιητικού συστήματος.
Χρησιμοποιείστε ολόκληρο κριθάρι αντί για αλεσμένο ή κοπανισμένο, καθώς περιέχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Μην ξεχνάτε ότι το κριθάρι περιέχει γλουτένη.
Μην τρώτε κριθάρι ή προϊόντα που περιέχουν κριθάρι, αν είστε αλλεργικοί στη γλουτένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)