Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Φανουρόπιτα!




Υλικά :
1/2 κιλό αλεύρι που φουσκώνει
320 γραμμάρια ζάχαρη
320 ml αραβοσιτέλαιο
2 κουταλιές του γλυκού κοφτές κανέλα
1 κουταλιά του γλυκού κοφτή σόδα
1 κουταλιά του γλυκού κοφτή μπαίκιν πάουντερ
100 γραμμάρια σταφίδες ξανθές
100 γραμμάρια σταφίδες μαύρες
Νερό

Εκτέλεση :
Σε μια μεγάλη σουπιέρα βάζουμε όλα μαζί τα υλικά και τα ζυμώνουμε, νερό βάζουμε πάρα πολύ λίγο, πρέπει να μας προκύψει μια απαλή κι αφράτη ζύμη (εάν όχι τότε βάζουμε λίγο νερό ακόμη).
Λαδώνουμε το ταψί μας και στρώνουμε την ζύμη μας και το ψήνουμε στους 175 βαθμούς για περίπου 60 λεπτά (παρακολουθούμε το ψήσιμο με μια οδοντογλυφίδα).
Όταν την βγάλουμε από από το φούρνο πρέπει να έχει ένα γλυκό καστανόξανθο χρώμα.
Ο Άγιος βοήθειά μας, Ευλογημένη και Καλή να είναι η Φανουρόπιτα σας.
Εάν μετρήσετε τα υλικά είναι εννέα (9) δεν γνωρίζω τον λόγο αλλά το έμαθα από την πεθερά μου που το είχε μάθει από την γιαγιά της, (πάει από γενιά σε γενιά να είναι (9), η δε Φανουρόπιτα δεν έχει καμιά σχέση με την Ψυχή της Μητέρας Του Αγίου Φανουρίου και πως θα μπορούσε να έχει «Αυτή Η Μάνα Γέννησε Ένα Άγιο»).
Αυτή την Συνταγή την έχω από την πεθερά μου
Nikolaos