Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Πραούστι ή πράουστο το παραδοσιακό γλυκό του κουταλιού της Σαμοθράκης.


Το πραούστι ή πράουστο είναι ένα είδος φρούτου, καρπός δέντρου.
Είναι κιτρινοπράσινο τοπικό φρούτο της Σαμοθράκης, μεταξύ αγριοκορόμηλου και δαμάσκηνου.
Το πραούστι ή πράουστο είναι το παραδοσιακό γλυκό κουταλιού της Σαμοθράκης και φυτρώνει μόνο εκεί!
Ονομάζεται έτσι λόγω του ότι εμφανίζεται και ωριμάζει πρίν τον Αύγουστο.
Πληροφορίες από Εδώ  

Εγώ έκανα διακοπές στην Σαμοθράκη στα Ενοικιαζόμενα δωμάτια «Οικογένειας Πετρούδα» τηλέφωνο 2551098288 στις Κάτω Καρυώτες οκτώ χιλιόμετρα αριστερά βγαίνοντας από το πλοίο στην Καμαριώτισσα.
Η κυρία Παρασκευή μου είπε για το πραούστι σαν φρούτο πρώτα και δεύτερον σαν γλυκό του κουταλιού.
Σαν φρούτο είναι πάρα πολύ νόστιμο το κουκούτσι του βγαίνει καθαρό χωρίς επάνω του κολλημένο καρπό και είναι πολύ καλό για ανθρώπους που υποφέρουν από Δυσκοιλιότητα.
  
Εγώ δεν έκανα γλυκό κουταλιού, μάζεψα πραούστι και τα έκανα μαρμελάδα όπως μου είπε η κυρία Παρασκευή.

Το γλυκό είναι αγορασμένο από την Σαμοθράκη την μαρμελάδα την κάναμε εμείς.