Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Γλυκό σοκολάτας εύκολο και νηστίσιμο...


Αποφεύγω να δίνω στα παιδιά μου χρήματα για να πάρουν φαγητό από το κυλικείο του σχολείου,γιατί-εκτός του ότι σπάνια το εμπιστεύομαι-θέλω να μάθουν να είναι υπεύθυνοι για όσα βάζουν στο στομάχι τους αφού  αυτό  έχει, και θα έχει, άμεση σχέση με την υγεία τους,η προάσπιση της οποίας είναι κυρίως έργο δικό τους...Φροντίζω  λοιπόν, να υπάρχει κάτι νόστιμο στο σπίτι ώστε να γλιτώσω τη...γκρίνια και όσο πιο υγιεινό γίνεται για να μην έχω τύψεις ότι τους κάνω κακό(τύψεις που τις κάνει εντονότερες ο...υγιεινιστής  μέχρι το κόκαλο σύζυγός μου).Άλλωστε αυτό έχω συνηθίσει από τότε που ήμουν κι εγώ στα μαθητικά θρανία,τότε που ήταν περιττή πολυτέλεια να ζητήσω από τη μητέρα μου κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο ψωμοτύρι αφού ακόμη κι αυτό ήταν δύσκολο να βρεθεί,πολύ δε περισσότερο να αγοράσω καθημερινά κάτι από το κυλικείο.Έτσι το γλυκό αυτό με βγάζει επάξια από τη δύσκολη θέση αφού είναι σχετικά υγιεινό,πολύ εύγευστο και-το κυριότερο-πανεύκολο...χωρίς,από την άλλη,να είναι και σκέτο ψωμοτύρι...Η συνταγή είναι...απλή...


Για συνέχεια κάνετε κλικ Εδώ        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)