..

..
Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Έκανα μια παραλλαγή στο αλμυρό κανταΐφι!

Η πρώτη συνταγή

Έκανα δυο φορές την συνταγή της Γιαγιάς μου κανταΐφι αλμυρό, την πρώτη φορά όπως σας το έχω αναρτήσει, την δεύτερη φορά έκανα το εξής : Αγόρασα 1 λίτρο φρέσκο γάλα έβαλα στην γέμιση τα 250 ml και τα υπόλοιπα τα έβρασα στην κατσαρόλα κτυπώντας τα συνεχώς με το σύρμα για να μην μου κυλίσει .
Όπως ήταν καυτό το ταψί και καυτό το γάλα το έριξα επάνω στο κανταΐφι το σκέπασα 1 ώρα με μια πετσέτα και μετά το σερβίρισα.
Δεν μπορώ να σας πω ποιο ήταν καλύτερο γιατί και τα δυο ήταν Υπέροχα
nikolaos



Η παραλλαγή με το γάλα για σιρόπι




You might also like:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)