Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Σέλινο με πατάτες (ή φύλλα ή φύλλα και ρίζες/κεφάλια)!



Ένα εύκολο νόστιμο υγιεινό και νηστήσιμο φαγητό, για την Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή.

Υλικά :

1 κιλό σέλινο ή φύλλα ή φύλλα και ρίζες/κεφάλια
11/2 κιλό πατάτες μικρές
200 γραμμάρια ελαιόλαδο καλό
2 έως 3 λεμόνια
Αλάτι πιπέρι.


Εκτέλεση :

Πλένουμε καλά τα σέλινα (φύλλα) και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια (εάν έχουμε και ρίζες/κεφάλια τις καθαρίζουμε και τις κόβουμε σε μικρούς κύβους των 2 έως 3 εκ.)τα βάζουμε σε μια μεγάλη κατσαρόλα με νερό και τα βράζουμε αρκετά, τα κατεβάζουμε από τη φωτιά και χύνουμε το νερό.
Καθαρίζουμε της πατάτες τις πλένουμε και τις κόβουμε στα δυο.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα 100 γραμμάρια ελαιόλαδο τις πατάτες και τα σέλινα και τα αχνίζουμε για λίγο, προσθέτουμε νερό και τα βράζουμε καλά, όταν βράσουν τα κατεβάζουμε.
Εάν είναι ημέρα νηστείας βάζουμε στο μπλέντερ 100 γραμμάρια ελαιόλαδο και το κτυπάμε έως να ασπρίσει καλά τότε προσθέτουμε λίγο χυμό λεμονιού (το άλλο το θα το ρίχνουμε στο φαγητό μας) το κτυπάμε για ένα λεπτό και το περιχύνουμε στο φαγητό μας.
Εάν δεν είναι ημέρα νηστείας μπορείτε να κάνετε αυγολέμονο.

Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη.

Αυτή την συνταγή την έχω από την Μητέρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)