Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Κουρκουτό!



Υλικά :

500 γραμμάρια αλεύρι μαλακό
500 γραμμάρια φέτα σκληρή
500 γραμμάρια γάλα
150 γραμμάρια ελαιόλαδο παρθένο
5 αυγά
Αλάτι.

Εκτέλεση :

Σ΄ένα μεγάλο μπολ κτυπάμε τ΄αυγά μετά ρίχνουμε το ελαιόλαδο και το γάλα και τα ανακατεύουμε λίγο προσθέτουμε την φέτα τριμμένη σε μικρούς κύβους του ενός εκατοστού ή λίγο μεγαλύτερους κι ανακατεύουμε συνεχώς προσθέτοντας λίγο λίγο το αλεύρι έως ότου να έχουμε ένα χυλό (προσοχή να μην γίνει ζύμη αλλά να μην είναι και πολύ αραιό, κανονίζοντας το αλεύρι σας.
Το βάζουμε σ΄ένα ταψί καλά λαδωμένο και το ψήνουμε στους 180 βαθμούς για μια ώρα και κάτι.

Το κόβουμε σε κομμάτια και τρώγετε ζεστό αλλά και κρύο.
Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη.

Το έκανε η μητέρα μου με υπόδειξη του πατέρα μου που το ήξερε από τη γιαγιά μου, την εβδομάδα της Τυροφάγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα πολύ να παρακαλέσω στα Σχόλια σας να μην θίγεται άλλους Σχολιαστές ούτε άλλον Άνθρωπο «να ξέρετε ότι είστε υπεύθυνοι γι΄ αυτά που γράφετε)